We will assist you with your next career step

What candidates can expect from us

An initial face-to-face interview is the cornerstone of our trust-based relationship with candidates. You may expect transparency and accountability from us throughout the entire selection process. We also attach great importance to honest, constructive feedback. The exclusive mandate, which forms the basis of our client relationships, means that we provide candidates with all relevant information and prepare them to optimum effect for the interview with the client. We also keep them updated about the status of the search at all times. Our many years of market presence mean we can keep on offering our candidates exciting career options.

Vacancies

Managerial staff and technical specialists

Executive management (CEO, CFO, COO etc.). Technical specialists, especially for corporate functions (Finance, HR and Corporate Communications specialists) as well as Marketing and Sales, Team Leaders and other specialist functions with a focus on Family Office, Private Equity, SCM, Non-profit Foundations and Associations

Finanzbuchhalter/-in

Abwechslungsreich und anspruchsvoll wird sich Ihre neue Aufgabe im breitgefächerten Tätigkeitsgebiet eines global ausgerichteten Family Office gestalten. Zur Verstärkung des Finanz- und Rechnungswesen-Teams unserer am oberen Zürichsee domizilierten Mandantin suchen wir eine hervorragend qualifizierte, überzeugende Persönlichkeit als Finanzbuchhalter/-in.

Apply

Senior Director Divisional Finance & Controlling

Unser Auftraggeber, die KARDEX Gruppe, ist weltweit einer der führenden Hersteller von dynamischen Lager-, Bereitstellungs- und Distributionssystemen. Seinen Kunden bietet das Unternehmen sowohl standardisierte Systeme als auch individuell den Bedürfnissen angepasste Logistiklösungen. Für die Kardex Remstar suchen wir zur Stärkung des Finanzteams am Standort Bellheim (nahe Karlsruhe) eine erfahrene und überzeugende Persönlichkeit als Senior Director Divisional Finance & Controlling.

Apply

Leiter Produktion & QM (Mitglied der GL)

Bei unserer Mandantin handelt es sich um ein renommiertes Familienunternehmen, welches Tradition und stetige Innovation erfolgreich miteinander verbindet. Die Firma ist über die Schweiz hinaus für höchste Qualitäts- und Serviceansprüche bekannt und nimmt eine entsprechend starke
Marktposition ein. Im Zuge der internen Veränderung des heutigen Stelleninhabers suchen wir eine führungsstarke Persönlichkeit als Leiter Produktion & QM (Mitglied der GL).

Apply

Country Manager Austria

Dynamism, growth, innovation and ability to change characterise our customer, a market-leading and internationally anchored pharmaceutical company. On his behalf, we are looking for a self-motivated, creative and resilient personality for the Austrian headquarter in Vienna as Country Manager Austria.

Apply

Country Manager Switzerland

Dynamism, growth, innovation and ability to change characterise our customer, a market-leading pharmaceutical company with a local start-up mentality and at the same time belonging to an international corporation. On his behalf, we are looking for a self-motivated, creative and resilient personality for the Swiss headquarters in Zurich as Country Manager Switzerland.

Apply

Sales and Product Manager Pharma

Sie streben eine breitgefasste neue Herausforderung in einem global ausgerichteten Umfeld an – unser Kunde, ein weltweit führendes Dienstleistungsunternehmen in Zürich, sucht einen proaktiven, ziel- und erfolgsorientierten Sales and Product Manager Pharma mit umsetzungsstarken Macherqualitäten.

Apply

PrivatkundenberaterInnen mit Partnerpotenzial

Von Graffenried, Von Burg, Kaufmann, Winzeler Vermögensverwaltung AG mit Sitz im Herzen von Zürich, steht für von den Gründungspartnern geführte Vermögensverwaltung mit einem zwanzigjährigen Trackrecord. Diese hat mit der Bank Von Graffenried einen starken Aktionär, ist in ihrer Geschäftstätigkeit jedoch vollkommen unabhängig. Der von der FINMA als Vermögensverwalter KAG regulierte Finanzdienstleister versteht sich als Boutique für massgeschneiderte Lösungen, die über die reine Vermögensanlage hinausgehen. Um auch in der Zukunft erfolgreich im Dienste der Kunden zu agieren, sucht unser Mandant zur Verbreiterung wie auch Verjüngung seines elfköpfigen Teams unternehmerisch denkende und handelnde PrivatkundenberaterInnen mit Partnerpotenzial.

Apply
Executive Assistants

Assistants to Boards of Directors and Executive Management, Office Management / Reception

CEO-Assistentin (100%)

Für unseren Klienten, ein an der Schweizer Börse kotiertes Pharmaunternehmen, ansässig im Raum Basel, suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt eine erfahrene CEO-Assistentin (100%) die sich durch Professionalität, Effizienz und eine rasche Auffassungsgabe auszeichnet.

Apply

Assistentin der Geschäftsleitung (80-100%)

Unser Kunde zählt als unabhängige Schweizer Investment- und Beratungsgesellschaft auf dem Gebiet der Immobilienanlagen zur Topliga innerhalb der Branche. In seinem Auftrag suchen wir für den Standort Zürich eine Seniorität, Seriosität und Souveränität ausstrahlende Assistentin der Geschäftsleitung (80% – 100%) mit überzeugenden Macherqualitäten.

Apply

Registration in our database

If you are simply reassessing your career for the time being and none of our current vacancies meet your requirements, we invite you to register your details in our database. If you instruct us to act on your behalf, or if you have any questions, we will contact you within approx. ten working days. Otherwise, there will be no further correspondence or contact with you.

The information that you provide will be kept strictly confidential. It will not be forwarded to any third parties without your prior consent. Access to our pool of applicants is restricted to employees of da professionals ag.

Registration

I felt really well taken care of with da professionals ag. I was very happy with the professional support I received as a candidate, and I particularly appreciated the frank communication and personal commitment shown to me by the highly motivated team.

Marc HopplerHead of Finance

da professionals took the time to get to know me as a person and to really familiarise themselves with my skills. As a result, they were quick to identify where they could place me most effectively. I am very grateful for the professional, friendly assistance they provided. With this dedication, both companies and candidates can rest assured they have made the right choice with da professionals.

Patricia BährPA to the Honorary President

The extremely competent, but friendly, atmosphere throughout the entire recruitment process was important to me. Da professionals were spot on in matching up the requirements of the advertised vacancy with my qualifications.

Helene GantnerControllerin

News

da professionals publishes many articles in leading (HR) media on topics of interest in connection with job search strategies, recruitment through employment agencies and personnel consultancy. Read the most recent articles here.

To News

Looking for a job?

Some of the specialized articles published by da professionals deal with job search and application processes. Find valuable tips in it.

Specialized articles